Bu hafta içerisinde iki günümüzü Başkentimiz Ankara'da geçirdik. Bizzat yaptığımız araştırmalara göre hiçbir bürokratımızın olmadığına şahit olduk.
Dünya liderimiz, Cumhurbaşkanımız ve Devlet Başkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ın Kahramanmaraş'ımızı sevdiği ve ihtimam gösterdiği bir gerçektir. Buna rağmen hiçbir bürokratımızın olmadığına tanık olduk.
Bu duruma fevkalade üzüldük.
İlgili zatların düzenleyecekleri bir basın toplantısıyla açıklama yapmalarını bekliyoruz.
Not: Ayrıca, Valimiz Sayın Mükerrem Ünlüer'den genel anlamda ilimizin sorunlarını çözmesi noktasında bir çalıştay yapılmasını arz ettik. Ancak pek de sıcak bakmadılar.
Vali Bey'e bizzat ulaşmak da oldukça zor oluyor; genellikle vali yardımcılarına yönlendiriyorlar. Vali yardımcılarımız genelde muhterem insanlar. Ne yazık ki çözüm odaklı olmamakta ısrarlı davranıyorlar.
Valimiz Mükerrem Ünlüer çok naif bir zat. Geçmişten bu yana valilerimizle bir problem olduğunda ya da iletmemiz gereken bir şey olduğunda doğrudan muhatap olabiliyorduk. Bu konuyu da anlamakta zorlanıyoruz.
Valimizle kimler konuşabiliyor,!!onu da merak ediyoruz efendim.



