Bireysel olarak yanlışlarımız var, ağız, diş sağlığına önem vermiyoruz ama hizmetler açısından da yetersizlik var. Ağız, diş sağlığı hizmetlerini, diş hekimliğini sadece muayenehanelere bırakmış durumdayız, bir türlü yaygınlaştıramadık, diş hekimliğine aile hekimliği uygulamasını yerleştiremedik. Yeteri kadar diş hekimimiz olmasına rağmen bunları 1'inci basamakta kullanamıyoruz. Sağlık Bakanlığı, diş hekimliği istihdamını artırabilir ve diş sağlığı hizmetlerini birinci basamağa yayabilir. Böylece koruyucu diş sağlığına öncelik ve önem verebiliriz.
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim.






