Kahramanmaraş Orman Genel Müdürlüğününün yapımı tamamlanmamış lojmanlarında çıkan yangın ekiplerin müdahalasi sonucunda kontrol altına alındı.Onikişubat ilçesine bağlı olan Maarif Mahallesinde bulunan Orman Bölge Müdürlüğünün lojmanın çatısında çıktı tahmin edilen yangına,Orman Genel Müdürlüğü ve itfaiye ekipleri ile havadan 4 helikopter müdahele etti.Alevler rüzgar nedeniyle bahçelere sıçramış olsa'da kontrol altına alındı. Ahşap lojman tamamen kül olurken, betonarme binanın çatısı zarar gördü. polis yangınla ilgili inceleme başlattı.
Yerel
Yayınlanma: 12 Ağustos 2025 - 12:03
Güncelleme: 12 Ağustos 2025 - 12:09
ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ LOJMANLARINDAKİ YANGIN SONA ERDİ
Yerel
12 Ağustos 2025 - 12:03
Güncelleme: 12 Ağustos 2025 - 12:09







